برای آینده 1

باید برای تو که از آینده ای دور داری این نوشته ها را می خوانی بنویسم. شاید اگر گذشتگانی بودند که برای ما می نوشتند در دامی که اکنون گرفتار آن هستیم نبودیم.

امروز 13 مرداد 1400 شمسی در ایران است. خلاصه وضعیت این است که جهان با دردی عجیب گرفتار شده است و اینجا که من زندگی می کنم زخمی تر از دیگر جاهای جهان است.

بیماری کرونا از یک روز مثل تمام روزهای دیگر در اسفند سال 98 اعلام عمومی شد. ما که آن موقع در دنیای خبر بودیم فکر کردیم حتما مثل یک ویروس آنفلوآنزای انواع جدید است و می آید و می رود و ما را تنها می گذارد. دست به تلفن و صفحه کلید شدیم تا اولین رسانه ای باشیم که این خبر را به مردممان مخابره می کنیم . 

پیگیری اولیه من با یکی از کارشناسان بیماریهای نوپدید وزارت بهداشت بود. امیدوارم کرد به اینکه به هر حال مشابه  این بیماری در کشور وجود داشته و قبلا مقابله شده و آمادگی داریم. اما ته صدایش حس می کردم می خواهد بگوید خودتان را برای تغییر آماده کنید . زندگی دنیا به قبل و بعد از کرونا تقسیم خواهد شد . و همین طور هم شد.


در این عکس ها منم که لباس محافظ پوشیده ام که از گزند این بیماری در امان باشم غافل از آنکه این بیماری را هیچ مانعی نمی تواند مهار کند 

در بازدید از آسایشگاه سالمندان کهریزک بخش کرونایی ها - فارغ از دنیا در حال تهیه گزارش 





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.